piątek, 4 kwietnia 2014

Prolog

Zemsta faktycznie jest słodka, czy może po prostu upragniona? W moim przypadku poprawne są obie opcje. Moja zemsta będzie słodka. Moja zemsta jest upragniona. 
Śni mi się po nocach, nawiedza myśli w dzień. Jest kuszącą ofertą. Nie da się mnie powstrzymać od skorzystania z niej. 

Czemu go jeszcze nie znalazłam? Ukrywa się. On ukrywa się przede mną. 
I tak cię znajdę. 
Zlecenia, pistolet w ręce, pieniądze. To wszystko byle się nauczyć jak ranić. 
Chcę tego. Twojego zniszczenia. 
Nie mam nic do stracenia. Moje życie? Ono straciło sens wtedy, kiedy zabił mnie wewnętrznie, uśmiercił moją duszę. 
Teraz czas na ciebie. Bo ja skarbie jestem twoim mordercą. 



Wiem, że to pewnie najdziwniejszy prolog jaki kiedykolwiek czytaliście, ale... taki miał być!
Haha dobra, żartowałam i przyznaję, że nie umiem ich pisać co doskonale widać.
Nie pytam się czy ktoś chce być informowany, bo wiem, że tak nie będzie xd
Jednakże, mam taką malutką prośbę. Skoro to przeczytałeś, możesz dodać komentarz? Jakikolwiek, błaaaaagam.


@lola_hej xx

23 komentarze:

  1. Świetne! Pisz dalej :) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się, że prolog będzie aż tak fajny :)

    ps. załóż zakładkę 'informowani', chcę skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie. Czekam na pierwszy rozdział c;

    OdpowiedzUsuń
  5. Lolcia... to jest po prostu świetne.
    Nic więcej nie mogę napisać. Czekam na nn <333

    OdpowiedzUsuń
  6. jejciu czekam na więcej <3
    będę stałym czytelnikiem, na bank!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku cudo. Taaa, wcale nie umiesz pisać prologów :))))))))
    Chcę już więcej!
    Czekam na pierwszy rozdział i pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny prolog... taki mroczny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jaki cudny prolog *.* ,aż chce się więcej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że tu trafiłam (oczywiście przez tt) :D
    Świetnie piszesz, czekam na pierwszy rozdział

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawaj już 1, bo nie mogę się doczekać :)
    PS. Dałabym Asha ~ Sue xoxo

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam czytać to co wychodzi spod twojej ręki, więc wiesz... <3

    OdpowiedzUsuń
  13. No no, pisanie wychodzi ci coraz lepiej XX

    OdpowiedzUsuń
  14. chciałabym tak pisać, serio zazdro na maxa

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo tajemniczy, podoba mi się :) Możesz, proszę poinformować mnie o pierwszym rozdziale? Z chęcią przeczytam.

    --
    http://oko-w-oko-z-przeznaczeniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się już doczekać kolejnej części *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Genialny prolog!!! :) Zabieram się za rozdział 1 :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie się doczekałam i proszę o więcej :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super piszesz... daleeej :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wierz mi wcale nie taki zły prolog

    OdpowiedzUsuń

Twoja opinia jest u mnie na wagę złota. Zostaw jakąkolwiek.
Za każdy komentarz i obserwację zawsze się odwdzięczam ;)